Berrak Tüzünataç

Saturday, April 29, 2006

Berrak Tüzünataç:Picasso da Akrep burcu

Cekim olmayan bir gununuz nasil gecer?
Berrak Tüzünataç: Uykumu alip on bucuk civarinda kalkarim. Dus alirim. Sonra da gorusmeyi ihmal ettigim arkadaslarimla gorusurum veya bir suru is birikmistir, onlari yaparim.

Yemek yapar misiniz evde?
Berrak Tüzünataç: Yapamam. Hic oyle aram yok yemekle, icmekle. Changa, Dragon, Loft'a gitmeyi severim. Aslinda cok gurme bir tip olmadigim icin, kim ne isterse uyarim.

Hobiniz var mi baska?
Berrak Tüzünataç: Bir defterim var, kara kalem resim yapmayi cok seviyorum. Annemden genetik olarak gecen bir yetenek sanirim. Tekstil firmalarinda staj yaptim. Bir ara tasarimcilikla kafayi bozmustum. Mezuniyet kiyafetimi de kendim cizmistim.


Berrak Tüzünataç: Hangi ressamlari begenirsiniz?
Picasso hayraniyim. Hatta ajandam da Picasso. Sonra Picasso da Akrep burcu ben de. Boyle sacma bir bag kuruyorum aramizda. Degisik, carpici seyler yapan cesur adamlari seviyorum. Turunun ilk ornegi olan, Van Gogh gibi mesela. Tribunlere oynayan bir aciklama yaptim, herkes onlari cok seviyor ama Picasso'yu bir kenara ayiririm.

Berrak Tüzünataç: Edebiyatla araniz nasil?
Kitap okurum. En son Konstantin Stanislavski'nin "Bir Aktor Hazirlaniyor"unu bitirdim. Simdi "Bir Karakter Yaratmak"ini okuyorum.

"Ben kimim ki bu kadar elestiri aldim?"

Deniz Akkaya dayak yiyen bir kizdan bahsetti ve o siz gibi algilandiniz. Neden boyle bir sey dedi sizce Akkaya?
Berrak Tüzünataç: Benim cevaplayabilecegim bir sey degil bu. Birinin ortaya attigi lafa kulp bulmak da benim isim degil. Arayip sormadan beni surmanset yaptiklari icin o haberi uzerime alip cevap vermek zorunda kaldim.

Roportaji okuyunca sizden bahsediyor olabilecegi aklinizdan gecti mi?
Berrak Tüzünataç: Hic dusunmedim. Roportaji okurken o cumleye dikkat bile etmemistim. Ama ailem falan herkes sok halinde. Ben bunun sikintisini yasamak zorunda degilim. Delinin biri kuyuya tas atmis, bin akilli cikarmaya calisiyor.

Uzuldunuz mu cok?
Berrak Tüzünataç: Uc gun falan uzuldum ama gecer gider. Kimseyle ugrasmak istemiyorum. Kimse de benimle ugrasmasin. O kadar duzelecek ki hayatimiz, kimse birbiriyle ugrasmasa. İyi insan kim biliyor musunuz? "Who minds his or her own business." Baskasinin isine takilmayan adam, iyi adamdir. Ben kimim ki bu kadar elestiri aldim? Beni de sasirtacaklar. Cunku ben oyle gormuyorum kendimi.

Berrak Tüzünataç
milliyet

0 Comments:

Post a Comment

<< Home