Berrak Tüzünataç

Saturday, April 29, 2006

İkisi de Şansına Güveniyor

Selda Alkor ile Berrak Tüzünataç, Odunc Hayatlar'da bulustu. Biri ikinci baharinda, digeri yolun basindaki bu iki iddiali kadin, dizide hala-yegen olarak karsimiza gelecek

Odunc Hayatlar, Kanal D'nin en iddiali yapimlarindan biri. Sali gunu ilk bolumu ekrana gelecek dizinin basrolunde iki iddiali kadin oyuncu var: Selda Alkor ve Berrak Tüzünataç. Dizide, diger basrolleri Cetin Tekindor ve Cenk Ertan paylasiyor. Odunc Hayatlar'da, Alkor guclu ve bekar bir hala, Tuzunatac ise romantik yegeni rolunde. Cemal'i canlandiran Cenk Ertan ise, kayip oglan Mustafa'nin yerine gecip, aileye dahil oluyor. Sette yakaladigimiz Alkor, Tuzunatac ve Ertan ile konustuk...

Selda Alkor
Ugurlu bir ayagim var
* Canlandirdiginiz karakterden bahseder misiniz?
Selda Alkor: Simdiye kadar seyirci beni hep anne olarak izledi ama burada hic evlenmemis, ucuk bir hala rolundeyim. Ama tabii yine kuvvetli bir kadin.

* Goruntunuz de degismis...
Selda Alkor: Kadinin tipinde, makyajinda bazi degisiklikler yaptim. Kisa sacli biri olarak izleyici karsisina cikacagim. Canlandirdigim karakterlerin disinda daha ucuk bir karakter olacak.

* Bu karakterin sizinle ortak yonleri var mi?
Selda Alkor: Hayir. Sadece sevecenlik, anaclik icgudusuyle oynadigim karakterler biraz daha yakin. 'Kendimi oynadim' diyebildigim tek yapim "Cemberimde Gul Oya"ydi.

* Reyting kayginiz var mi?
Selda Alkor: Bu konuda bir sey soylemek mumkun degil. Ugurlu bir ayagim vardir.

Berrak Tüzünataç
Talih yuzume guluyor
* Organize İsler ve simdi de bu dizi. Bu yil sizin yiliniz olacak diyebilir miyiz?
Berrak Tüzünataç: Bekleyip gorecegiz. Boyle bir seyi de hic bir zaman soylemeyecegim. Antipatik olmak istemiyorum.

* Rolunuzu biraz anlatir misiniz?
Berrak Tüzünataç: Hayatinda kiskanclik ve kotu duygulari olmayan bir genc kiz. Tek beklentisi romantizm. Cok buyuk bir aile icerisinde yasiyor.

* Organize İsler'deki rolunuzle benzerlikler tasiyor mu?
Berrak Tüzünataç: Hic alakasi yok. Oradaki Ebru karakteri bir mafya babasinin sevgilisi.

* Sansli oldugunuzu dusunuyor musunuz?
Berrak Tüzünataç: Tabii ki sansliyim. Talihin yuzume guldugu bir donemdeyim. Ama ben gidip de kimsenin kapisinda; "aman bana bir sey yapin" demedim. Demek ki insanlar beni bir seyler yapmaya deger gorduler.

* Feyzan'la ortak yonleriniz var mi?
Berrak Tüzünataç: Benim icimdeki firlamaligi ve mizahi yonu ortaya cikaran bir karakter. Ailesini hep dinleyen, onlari mutlu eden ki ben de oyleyim. (Guluyor) Ama masum ve nahif taraflari var ki, o yonleri benden ayriliyor. Ama bu demek degil ki ben masum degilim.

Berrak Tüzünataç
vatan gazetesi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home